Mechanical Engineering

Mechanical Engineering Programs

Introduction

مکینیکل انجینئرنگ سب سے بڑے ، وسیع اور قدیم انجینئرنگ کے مضامین میں سے ایک ہے۔ مکینیکل انجینئرز ہر قسم کی مشینیں اور آلات ڈیزائن اور تیار کرنے کے لئے توانائی ، مادہ اور مکینکس کے اصولوں کا استعمال کرتے ہیں۔ وہ عمل اور سسٹم تیار کرتے ہیں جو ٹیکنالوجی اور صنعت کو چلاتے ہیں۔ مکینیکل انجینئرنگ میں میکینیکل اجزاء اور سسٹم کی وسیع اقسام کی ڈیزائن ، تجزیہ اور تیاری شامل ہے۔ اگرچہ مکینیکل انجینئرنگ کے اندر متعدد مضامین موجود ہیں ، کچھ اہم شعبوں میں توانائی کی تبدیلی ، میٹریل انجینئرنگ ، ڈیزائن انجینئرنگ ، اور مینوفیکچرنگ انجینئرنگ شامل ہیں۔

پیشے کی اہم خصوصیات اس کی وسعت ، لچک اور انفرادیت ہیں۔ مکینیکل انجینئرز کے کیریئر کے راستے بڑے پیمانے پر انفرادی انتخاب کے ذریعہ طے کیے جاتے ہیں جو بدلتی دنیا میں ایک فیصلہ کن فائدہ ہے۔

مکینکس ، توانائی اور حرارت ، ریاضی ، انجینئرنگ سائنس ، ڈیزائن اور مینوفیکچرنگ مکینیکل انجینئرنگ کی بنیاد رکھتے ہیں۔ مکینکس میں مائعات شامل ہیں ، پانی کی جگہ سے لے کر خلائی گاڑی کے گرد بہنے والی ہائپرسونک گیسوں تک۔ اس میں ذرہ سے لے کر کسی مشین یا پیچیدہ ڈھانچے تک کسی بھی چیز کی حرکت شامل ہوتی ہے۔

مکینیکل انجینئرز تحقیق ، ڈیزائن ، ترقی ، تیاری اور جانچ کے اوزار ، انجن ، مشینیں اور دیگر مکینیکل آلات استعمال کرتے ہیں۔ مکینیکل انجینئرنگ جامع انجینئرنگ کے مضامین میں سے ایک ہے۔ اس نظم و ضبط میں انجینئر بجلی پیدا کرنے والی مشینوں جیسے بجلی کے جنریٹر ، اندرونی دہن کے انجن ، اور بھاپ اور گیس کی ٹربائنوں پر کام کرتے ہیں۔ وہ بجلی استعمال کرنے والی مشینوں پر بھی کام کرتے ہیں جیسے ریفریجریشن اور ائر کنڈیشنگ کا سامان ، مشین ٹولز ، میٹریل ہینڈلنگ سسٹم ، لفٹیں اور ایسکیلیٹرس ، صنعتی تیاری کا سامان ، اور روبوٹ مینوفیکچرنگ میں استعمال ہوتے ہیں۔ کچھ مکینیکل انجینئر ٹولز ڈیزائن

کرتے ہیں جسے دوسرے انجینیرز اپنے کام کے لےاستعمال کرتے ہیں ۔

MAchine

مکینیکل انجینئرز کے لئے پیش کش پر ملازمت کے امکانات بہت زیادہ اور نہ ختم ہونے والے ہیں۔ مکینیکل انجینئرز کو ان گنت صنعتوں میں استعمال ہونے والی مشینیں اور مکینیکل سسٹم کی وسیع صف کو ڈیزائن ، جانچ ، تیاری ، انسٹال ، چلانے اور برقرار رکھنے کی ضرورت ہے۔ ان پیشہ ور افراد کو سرکاری اور نجی شعبے کے دونوں کاموں میں ملازمت مل سکتی ہے۔

 

مکینیکل انجینئرز کو ملازمت دینے والی بڑی صنعتوں میں آٹوموبائل ، خلائی تحقیق ، ایروناٹیکل ، توانائی اور افادیت ، ایئر کنڈیشنگ ، جیو مکینیکل انڈسٹری شامل ہیں۔ دوسرے بڑے آجروں میں مینوفیکچرنگ پلانٹس ، ائر کنڈیشنگ اور ریفریجریشن انڈسٹری ، ٹربائن مینوفیکچرنگ پلانٹس ، آئل اینڈ گیس کی کھوج اور صاف کرنے والی صنعتیں اور زرعی شعبہ شامل ہیں۔

 

سرکاری شعبے میں ، مکینیکل انجینئر تکنیکی ماہرین اور مشیروں کے کردار میں حکومت کے چلائے جانے والے مختلف منصوبوں کو اپنا علم فراہم کرسکتے ہیں۔ وہ نجی انجینئرنگ کمپنیوں میں بھی کام کرسکتی ہیں جو حکومت اور کارپوریٹ دونوں کمپنیوں کو تکنیکی مشاورت فراہم کرتی ہیں۔

 

یہ انجینئر اپنی صلاحیتوں اور تعلیمی قابلیت کے شعبے کے مطابق حکومت کے ساتھ ساتھ نجی شعبے کی تنظیموں میں بھی اعلی انتظامی عہدوں پر فائز رہ سکتے ہیں

B.Sc/BE Mechanical Engineering

Degree Name

B.Sc. Mechanical Engineering

Degree Duration

4 Years/8 Semesters

Eligibility Criteria

  • F.Sc. Pre Engineering with Chemistry, Mathematics and Physics+Entry Test ECAT conducted by UET
  • DAE + Entry Test

Degree Accredited By

Pakistan Engineering Council PEC

BS/B.Sc Mechanical Technology

Degree Name

BS/B.Sc. Mechanica Technology

Degree Duration

4 Years/8 Semesters

Eligibility Criteria

  • F.Sc. Pre Engineering
  • DAE

Degree Accredited By

HEC

M.Sc Mechanica Engineering

Degree Name

M.Sc. Mechanical Engineering

Degree Duration

2 Years

Eligibility Criteria

Bachelor’s degree in Relevant Program

Degree Accredited By

Pakistan Engineering Council PEC

MS Mechanical Engineering

Degree Name

MS Electrical Engineering

Degree Duration

2 Years

Eligibility Criteria

Undergraduate Degree in Relevant Program

Degree Accredited By

PEC/HEC

Ph.D. Mechanical Engineering

Degree Name

Ph.D. Mechanical Engineering

Eligibility Criteria

Masters/ M.Sc./ M.Phil Engineering in Relevent

Scope

الیکٹریکل کے انجینئروں کو پاکستان میں اور بیرون ملک میں مختلف کمپنیوں میں   کام کرنے کے مواقع مل سکتے ہیں۔ اس ڈگری سے مواصلات کے شعبے میں وسیع پیمانے پر ملازمت کرنے کے مواقع مل جاتے ہیں، جیسے سیلولر کمپنیاں ، الیکٹرانک صنعتیں ، الیکٹرانک میڈیا ، آٹومیشن ، روبوٹک صنعتیں ، بجلی کی پیداوار ، ٹرانسمیشن ، تقسیم کمپنیوں اور بجلی سے چلنے والی صنعتیں۔

الیکٹریکل انجینئرنگ پروگرام میں بجلی کے ساز و سامان اور سسٹم تیار کرنے والی کمپنیوں ، بجلی کی پیداوار اور ٹرانسمیشن سیکٹر ، ٹیلی مواصلات ، ریلوے ، آئی ٹی اور عوامی شعبے کی تنظیموں ، اور تحقیق و ڈیزائن کی صنعتوں میں ملازمت کے سب سے زیادہ امکانات  ہوتے ہیں۔

 مزید تعلیمات کے ساتھ آپ الیکٹریکل انجینئرنگ میں انجینئرنگ کنسلٹنٹس ، مینوفیکچرنگ کمپنیاں ، بجلی کے ٹھیکیداروں ، ٹیلی کام کمپنیوں ، ٹرانسپورٹ کمپنیوں ، بجلی گھروں اور توانائی کمپنیوں ، ریڈیو اور ٹیلی ویژن اسٹیشنوں ، تعلیمی اداروں ، تحقیقی اداروں ، کے ذریعہ ملازمت حاصل کرسکتے ہیں۔ مسلح افواج یا اسپتال کا شعبہ میں بھی مواقع مل جاتے ہیں۔

الیکٹریکل انجینئر کی حیثیت سے آپ ڈیجیٹل مستقبل پر اپنی شناخت بنا سکتے ہیں۔

Universities

Universities offering this Program

Related Programs

Universities offering this Program

Electrical Engineering

Mechanical Engineering

Civil Engineering

Textile Engineering

Environmental Engg

Computer Engineering

Electronics Engineering

Chemical Engineering

Agricultural Engineering

Search Your Desired University:

[ivory-search id="10109" title="Universities Search Form"]

One thought on “Mechanical Engineering

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *